Način podnošenja prigovora i reklamacije

Ukoliko korisnik usluge ima prigovor na pruženu uslugu, sukladno članku 10.  Zakona o zaštiti potrošača, prigovor može podnijeti pisanim putem i to;

 

  • Putem preporučene pošte na adresu sjedišta tvrtke Komunalac d.o.o., Jurdani 50/b, 51213 Jurdani
  • Osobno u poslovnim prostorijama na adresi Komunalac d.o.o., Jurdani 50/b, 51213 Jurdani
  • Putem elektroničke pošte: info@komunalac-opatija.hr

Na dostavljeni prigovor s povratnom adresom, Komunalac d.o.o. Jurdani,  se obvezuje uputiti odgovor u roku od 15 dana od zaprimanja.

 

Sukladno članku 27. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača, nakon primitka negativnog odgovora na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor, potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača naslovnog društva, pisanim putem kako slijedi;

 

  • Putem preporučene pošte na adresu sjedišta tvrtke Komunalac d.o.o., Jurdani 50/b, 51213 Jurdani
  • Osobno u poslovnim prostorijama na adresi Komunalac d.o.o., Jurdani 50/b, 51213 Jurdani
  • Putem elektroničke pošte: info@komunalac-opatija.hr
Skip to content