RADNO VRIJEME

Zelena tržnica i ribarnica

Radnim danom 6 – 13 sati

Nedjeljom i praznikom 6-12 sati

Gornja etaža tržnice

Radnim danom  7-19 sati

Nedjeljom i praznikom 7-12 sati

Tržnica je zatvorena: Nova godina, Uskrs, Svi sveti i Božić

Zelena tržnica

Što možete kupiti na zelenoj tržnici:

  • Dnevno sviježe voće i povrće
  • Mlijeko i mliječne proizvode (sir, skuta, sirutka, domaći jogurt, svježi sir)
  • Domaći ječam i brašno
  • Dnevno svježi kruh, kolače i ostale pekarske proizvode
  • Sve ostale prehrambene namirnice i neprehrambene potrepštine
  • Med i proizvode od meda
  • Sušene i prerađene šumske gljive
  • Čajeve i biljne pripravke
  • Meso i mesne prerađevine ( meso velikih i malih proizvođača )
  • Meso peradi i prerađevine od mesa peradi

Ribarnica

Što možete kupiti na ribarnici:

  • Dnevno sviježa riba
  • Smrznuta riba i riblji proizvodi

Gornji kat tržnice

Što možete kupiti ili obaviti na gornjem katu tržnice:

  • Izvršiti uplatu računa izdanih od strane društva Libukom Jurdani d.o.o. na njihovoj blagajni
  • Ugovoriti prodaju nekretnina
  • Ugovoriti usluge kabelskog operatora
  • Konzumirati ugostiteljske usluge (kafić)
    te kupiti:
  • Lijekove na biljnoj osnovi
  • Kavu
  • Robu široke potrošnje, suvenire i ostalo

Informacije za zakupnike

Budućim zakupcima trenutno nudimo sljedeće slobodne prodajne prostore:

R.br. Opis Površina m2 Slobodno
1. Poslovni prostor br. 5 - gornja etaža zgrade 8,50 1
2. Stol na zelenoj tržnici 2,00 6
3. 1/2 stola na zelenoj tržnici 1,00 3

Upute o dodjeli na korištenje prodajnog prostora:

 

Poslovni prostori dodjeljuju se putem javnih natječaja, koji se objavljuju u javnim glasilima (npr. Novi list ili drugi) i na ovim web stranicama.

Natjecatelj koji želi sudjelovati u javnom natječaju, predaje ponuda prema svim uvjetima određenim u raspisanom natječaju. U slučaju da ponuditelj ne ispunjava sve uvjete iz natječaja, ponuda istog se ne prihvaća.

Za prodajna mjesta tipa stol, kameni stol, štand i drugo potrebno se javiti voditelju tržnice usmeno ili putem pisanog zahtjeva (pismo, elektronička pošta).

Dokumentacija koju je potrebno priložiti uz zamolbu za zakup prodajnih mjesta (stol, štand,kameni stol i dr.):

 

Za tvrtke:

Izvadak iz sudskog registra (novijeg datuma)

Potvrdu osobnog identifikacijskog broja (OIB) za tvrtku

Matični broj poslovnog subjekta izdan od Zavoda za statistiku

 

Za obrtnike:

Rješenje o obrtu (iz Ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo)

Potvrdu osobnog identifikacijskog broja (OIB) za vlasnika obrta

 

Za nositelje obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva:

Rješenje Ureda državne uprave - Službe za gospodarstvo o upisu seljačkog gospodarstva ili obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva, Zagrebačke ili druge županije

OIB nositelja gospodarstva

TRŽNI RED:

CJENIK USLUGA I NAJMA:

Kontakt

Kontakt informacije

 

Komunalac d.o.o.

O.J. Tržnice

Maršala Tita 82/9

51410 OPATIJA

 

OIB: 30295003016

 

josip.dobrec@komunalac-opatija.hr www.komunalac-opatija.hr

tel: +385 51 505 224

fax: +385 51 505 298

 

Submitting Form...

Poslužitelj je naišao na grešku!

Vaša poruka je poslana!